Пређи на главни садржај

KAKO ZASLUŽITI PLAVI ZNAK NA INSTAGRAMU?

Da li je moguće da "bilo ko" dobije tu čuvenu verifikaciju? 




Kada je reč o marketingu društvenih medija u 2019. godini, čini se da se gotovo sve može kupiti. Fesjbuk je sada star više od jedne decenije, pa čak i Instagram postoji dovoljno dugo da korisnici pametno shvate različite načine kojima mogu da prevare sistem. Neki pratioci (čitaj: botovi) mogu se kupiti za novčane iznose, sa mogućnošću da se isti ponašaju kao ljudi, lajkuju  i komentirišu vaše fotografije, i to sa dodatnom cenom.

Mnogi smatraju da je plavi krug pored vašeg imena na Instagramu statusni simbol. Samo najpopularniji i najuticajniji Instagram influenseri će imati tu privilegiju da im na profilu stoji taj plavi bedž.

Većina drugih društvenih mreža imaju slične simbole verifikacije ili statusa. Ne bi trebalo da bude iznenađenje da Fejsbuk, vlasnik Instagram-a, ima sličnu šemu verifikacije, takođe koristeći beli krug na plavoj pozadini kao njegov simbol. Tviter je pokrenuo svoj sistem verifikacije profila od 2009. godine. Google + i Pinterest takođe potvrđuju profile slavnih i uticajnih korisnika.

Važno je zapamtiti šta ovi simboli znače. Društvene mreže ih nisu osmislile da predstavljaju status. Stvoreni su da označe autentičnost. Termin „verifikovan“ označava da se Instagram (ili neka druga društvena mreža) potrudio da osigura da ste vi ono što kažete da jeste.

Verifikacija na Instagramu osigurava da ljudi mogu pronaći ispravan profil kada traže određenu slavnu osobu ili uticajnu osobu. Verifikovani račun pripada "pravoj osobi". To nije profil obožavatelja, fan-pejdž ili lažni nalog.




Međutim, Instagram samo želi da verifikuje ljude za koje smatraju da su dovoljno važni da bi neko želio da podesi lažne naloge ili imitira. Ako ste “normalna” osoba, nema razloga da se neko predstavlja za vas. Dakle, sa Instagram tačke gledišta, nema razloga da vas potvrđuje.

Računi koji predstavljaju dobro poznate ličnosti i brendove verifikovani su zato što imaju veliku verovatnoću da budu lažno predstavljeni. Želimo da osiguramo da ljudi u Instagram zajednici mogu lako pronaći autentične ljude i brendove koje žele da prate. “

Ova društvena mreža jasno kaže da je na njima da odluče ko će se kvalifikovati kao javna ličnost, slavna ličnost ili globalni brend. Ne možete se samo prijaviti da biste bili verifikovani.

Instagram takođe jasno pokazuje da iako su čelni ljudi Fejsbuka vlasnici i ove pomenute socijalne platforme, koriste se odvojene procedure da bi se odredilo ko treba da ima simbol verifikacije na profilu. Pratioci nekoga na Fesjbuku i Instagramu su potpuno drugačiji. Neko ko je poznat na jednoj od mreža, ne može se smatrati slavnom osobom s druge strane.

Konačno, Instagram sažima svoju politiku sa sledećom izjavom. "Trenutno, samo Instagram računi koji imaju visoku verovatnoću da budu imitirani imaju potvrđene bedževe."

Šta možete da uradite da biste sebi pomogli da dobijete potvrdu na Instagramu?




Ako želite da imate tu malu oznaku pored svog imena, onda se morate pretvoriti u "javnu ličnost, slavu ili globalni brend." Drugim riječima, morate postati pravi uticaj... Ali da li je baš tako? 

Istraživajući o ovoj temi naišla sam na izjave inostranih državljana po raznim forumima i sajtovima koji su objašnjavali da iako nisu javne ličnosti, niti se bave nekim poslom tog tipa, samo su se jednog jutra probudili sa tim famoznim plavim znakom pored imena na Instagram platformi:

"Pa, u utorak 29.11.2016, mi (@stockroom_shopifi i @ janelee16) smo se probudili a sjajne plave zvezde verifikacije nas je sačekala pored naših Instagram imena.
U vreme verifikacije naš profil je imao oko 311 pretplatnika i 8 postova. Ono što je još šokantnije, jeste da je najnoviji post bio od jula 2016. - što je nalog učinilo neaktivnim skoro 5 meseci! "

Zato vam prenosim njihove impresije i predloge kako da najlakše dospete do plavog znaka, iako niste influenser, bloger, pevačica, glumica ili bilo koja druga javna ličnost:

"Postoje stotine članaka napisanih na mreži koji pokušavaju da demistifikuju proces verifikacije, dajući korak po korak uputstva kako da potvrdite svoj nalog. Svi ovi vodiči osnažuju tri tačke relevantnosti koje Instagram traži - imati ogroman broj pratioca, biti aktivan i biti popularan - a sve to za nas nije bilo istinito, a mi smo i dalje verifikovani." - izjavila je Džejnel i dodala

"Na osnovu našeg iskustva, mogu da vam kažem da je većina onoga što je napisano na mreži o potvrđivanju uglavnom spekulacija i nije utemeljeno na istini ili iskustvu. Nakon što smo bili verifikovani, imamo jedinstveno iskustvo i možemo da vam kažemo u šta verujemo, a to je da Instagram - i druge platforme kao što su Tvittr i Fejsbuk - traže kada biraju koga će verifikovati."

Evo šest ključnih faktora koji su identifikovani kao razlozi zbog kojih su i ljudi bez ikakve popularnosti verifikovani. Ako sledite ove savete, verujem da možete imati veće šanse da dobijete verifikaciju, na osnovu pređašnjih iskustava:

1. Nemojte se fokusirati na jednu društvenu mrežu
Ovo se odnosi i na bilo koju platformu na kojoj se pokušavate "probiti", bilo da je to Jutjub, Fejsbuk ili Tviter. Izgleda da je čak i Tinder verifikovao korisnike sada! Koja god platforma da je vaš cilj, morate raditi na izgradnji vašeg prisustva negde drugde.Postoji razlog za to. Ako gradite svoj brend na Instagramu, prikupljajući hiljade pratilaca tokom dugog vremenskog perioda, odatle će vas ljudi znati. Možete se lako naći na toj platformi i malo je verovatno da bi neko sa sličnim imenom mogao biti zamenjen za vas. Prema tome, to ne bi bio veliki prioritet za Instagram da bi vas verifikovao. Ako nemate hiljade sledbenika, a vaš profil nije glavno mesto u kojem živi vaš brend, verifikacija bi bila dobar način da vam Instagram pomogne da vas pronađu.




Jasno je da je ključ da postanete poznati u virtuelnom svetu jednak činjenici da morate postati uticajni. To znači da vam treba mnogo ljudi koji žele da vas prate. Međutim, još važnije, tražite pratioce koji će komunicirati s vama i uključiti se u vaše objave.Nema smisla imati nevažne sledbenike, samo da biste povećali brojku.
Trudite se da budete aktivni paralelno na svim društvenim mrežama, jer ćete time ubrzati proces verifikacije. Iako imate 1000 pratilaca, možete postati ponosni vlasnik tog plavog simbola samo ukoliko predano radite i na drugim socijalnim platformama koje ste povezali sa Instagram nalogom.

Na primer, Tviter je u velikoj meri povezan sa vestima i politikom, tako da je veća verovatnoća da ćete videti verifikovane naloge novinara, medijskih komentatora i ljudi uključenih u vesti. Odličan primer za to je Ken Bone, koji je verifikovan na Tviteru nakon što je njegov nastup na predsedničkoj debati 2016. postao virusan.

Slične linije postoje između Instagram-a i Jutjub-a.Na primer, Zoe Sugg je svoju onlajn reputaciju izgradila svojim ličnim blogom o lepoti i načinu života - Zoella. Svoj život u društvenim medijima započela je Jutjub kanalom, gde je razvila reputaciju gurua mode i lepote. Taj kanal sada ima više od 12 miliona posvećenih pratilaca.
Nakon što je izgradila svoju reputaciju na Jutjub-u, Zoe je uspela da uspešno pređe na druge društvene mreže, uključujući Instagram. Ona je sada razvila značajnu publiku koja se podudara sa njenim kanalom na Jutjub-u. Drugi ljudi su otvorili slične Instagram naloge, pa je Instagram potvrdio Zoe-in profil da bi se izbegla konfuzija.

2. Koristite Popularne Heštegove kako biste bili popularniji i vidljiviji svima

Jedan od načina na koji možete pomoći vašim postovima je da koristite popularne heštegove. I Instagram i Tviter predlažu popularne hashtagove. Postoje i nezavisne aplikacije koje pomažu u idejama, kao što su Hashtagifi ili TagBlender.

Nažalost, posledice skandala u "Kembridž Analitici" značile su da su Fejsbuk i Instagram pooštrili količinu korisnih podataka koje stavljaju na raspolaganje, ali još uvek možete pronaći opšte trendove za popularne heštegove. Slično tome, ako pokušate da izgradite svoju reputaciju na Tviteru, još uvek postoji mnogo informacija koje se dele na toj platformi.

Shortstack navodi 158 popularnih hashtagova za Instagram marketing, Instagram takmičenja/ promocije, restorane, butike / maloprodaje i muzičare. Oni takođe uključuju 100 najpopularnijih heštegova. Prema ovoj listi, deset najpopularnijih hashtag-ova za Instagram je:
#love, #instagood, #photoofthedai, #tbt, #beautiful, #cute, #me, #happi, #fashion, #follovme

Važno je, međutim, da koristite samo oznake koje su relevantne za vašu objavu i celokupni "feed". Nikada nećete biti prihvaćeni kao uticajni ako kreirate postove koji su irelevantni za vašu izgled i pratioce, tako da možete koristiti samo trendovske oznake sa tarabom ispred istih.
Jedna od uobičajenih praksi je kreiranje heštega za vaš lični brend i ohrabrivanje vaših pratilaca da ga koriste redovno.

3. Promovišite Vaše profile 

Jedan način na koji možete izgraditi svoje praćenje na Instagramu ili bilo kojoj drugoj mreži je da promovišete sve vaše naloge društvenih mreža. Na taj način, vaši sledbenici sa Instagram-a mogu da vas odaberu da vas prate na Jutjubu-u, vaši sledbenici sa Tviter-a se mogu prijaviti na vašu Fejsbuk stranicu, vaši Fejsbuk prijatelji mogu vam se pridružiti na Instagram-u.

Uspostavljanjem popularnosti na čitavom nizu sajtova, nailazite na to da ste više poznata osoba na Internetu i da je verovatnije da ćete smatrati nekoga dostojnim Instagram "potvrde", odnosno verifikacije.

Postoje razni načini reklame i "bustovanja" objava i profila na svim društvenim mrežama, a na vama je da izaberete najbolje za vas i da poboljšate opšte stanje svih profila koje posedujete novim ljudima koji će pratiti vaš rad.




4. Delite objave u određeno vreme 

Da biste podstakli maksimalno angažovanje, želite da što više ljudi vidi vaše postove. To znači da bi trebalo objavljivati u vreme kada većina vaših pratilaca proverava svoje sve društvene mreže.
Da, moraćete da se takmičite sa više postova od drugih u to vreme, ako možete da dokažete da ste uticajni, trebalo bi da možete da se izdvojite od postera nižeg kvaliteta.

Zapamtite da je najbolji način da se potvrdite na Instagramu da prvo napravite praćenje na drugoj platformi. Zato ćete morati da pratite najbolje prakse za početnu platformu koju odaberete.

"CoSchedule" je detaljno izanalizirao 23 studije kako bi pronašli najbolje vreme za objavljivanje na socijalnim mrežama

Njihovi predlozi za optimalno vreme za svaku mrežu su sledeći:

Fejsbuk

Subota i nedelja od 12 do 16 sati.
Četvrtak i petak od 13 do 16 sati.
Sreda u 15h

Tviter

Sreda u podne i od 17-18h.
Ponedeljak-petak od 12 do 17h.

Pinterest

Subotom u 8 do 11h.
Petkom u 15h.

LinkedIn

Utorak od 10 do 11h
Utorak, sreda i četvrtak ujutru 7:30-8: 30, u podne i poslepodne od 17 do 18h.

Google +

Sreda u 9h

CoSchedule ne navodi niti jednu statistiku za Jutjub, verovatno zato što se Jutjub ne oslanja na sadržaj koji nestaje, za razliku od drugih mreža.

Konačno, kada ste sami kreirali neko drugo ime i spremni ste da izgradite svoj Instagram, CoSchedule ima sledeće preporuke za najbolje vreme za objavljivanje Instagram slika i video snimaka kako bi se osiguralo maksimalno angažovanje.

Instagram

Ponedeljak i četvrtak u bilo koje vreme osim od 15 do 16h.
Video-zapisi bilo kog dana od 20 do 21h.
Probajte da kačite objave i u 2 sata posle ponoći i popodne u 17h.

5. Prilagodite svoje postove
Ne zaboravite da je razlog što Instagram proverava odabrane profile jamstvo da su to službeni nalozi koji pripadaju stvarnim javnim ličnostima, poznatim osobama ili globalnim brendovima. Stoga, morate da se uverite da se vaš nalog na neki način razlikuje od bilo koga ko bi mogao da izabere vaše ime ili nešto slično.

Ako upravljate hladnim, bezličnim profilom, onda za nekoga nema prednosti ako vas prate. Morate dodati osobnost svojim objavama. Ako samo postavljate slike zgrada ili pejzaža ne dodajete vrednost. Zaista vi niste uticajni ni na koji način. Ako se predstavljate kao modni inspirator, besmisleno je objavljivati slike odeće. Biće vam mnogo bolje ako postavite sliku ljudi koji nose odeću u atraktivnim okruženjima,recimo.

Zoe Sugg, na primer, ne bi postigla svoj uspjeh (ili Instagram verifikaciju) da je ograničila svoje postove na prikazivanje slika različitih nijansi ruža.

Birajte i pravite privlačne, vizuelno prijatne fotografije, često snimljene na zapanjujućim lokacijama (koliko vam mogućnosti to dozvoljavaju) jer su ljudi vizuelni tipovi, i uvek će ih pre zadržati ono što vide nego ono što pročitaju.




6. Izbegavajte loše društvene prakse
Baš kao Google, Fesjbuk i druge velike internet kompanije, Instagram je vešt u uočavanju bilo kakvih pokušaja da se "izigra sistem". Potrebno je da izbegavate bilo kakve prečice dok pokušavate da izgradite dovoljno reputacije kao uticajna osoba da biste dobili željenu verifikacionu oznaku.

Nikada ne kupujte pratioce. Sasvim odvojeno od činjenice da će ga Instagram uočiti, to će dovesti do toga da imate “neuravnotežen” profil, tj. ljudi koje kupite kao sledbenike, ako uopšte postoje, neće imati interesa za vas, nikada neće videti vaše postove, i sigurno neće nikada sarađivati sa vama.

Nemojte piseti neprimerene i neželjene komentare. Ni Instagram ni njegovi korisnici neće vas smatrati uticajnim ako vas povezuju sa besmislenim komentarima tipa "dobre slike", koji se ne razlikuju od onih kreiranih od strane  "automatskih botova".
Na kraju, pobrinite se da vaši postovi udovolje Instagram smernicama zajednice.

Ako koristite Instagram na način na koji to želite, a svoju reputaciju izgradite kao uticajnu negde drugde, onda može doći dan kada otvorite profil na ovoj društvenoj mreži i saznate da je ta dugo očekivana verifikacija upravo postala vaša!




Teško ju je dobiti - ali ne i nemoguće.

Коментари

  1. Bok prijatelji, ja sam Naomi Samuel, nova sam ovdje, ne znam kako stvari ovdje funkcioniraju, ali ovdje sam pročitala dobre komentare i dodat ću malo iz svog života jer će mnogima biti od koristi mi ovdje, u potrazi za odgovorima i odnosima za rješavanje problema. Bila sam četiri godine u vezi sa Samulom, on je prekinuo sa mnom, učinila sam sve da ga vratim, ali sve je bilo uzalud, toliko sam ga željela zbog ljubavi koju gajim prema svom mužu, pitala sam ga o svemu sam obećao, ali on je odbio. Objasnila sam problem svog odnosa s kolegicom na poslu i ona mi je predložila da se radije obratim ljubavniku koji bi mi mogao pomoći da napravim ljubavnu čaroliju da vratim muškarca kući, ali ja sam žena koja nikad nije vjerovala u magiju, imala sam nema izbora , probala sam, kontaktirala sam vrača i rekao mi je da nema problema da će sve biti u redu u roku od tri dana, moj bivši će mi se vratiti u roku od tri dana, dr alaba je bacio urok i svaka druga amajlija u njegovom do hrama u moje ime usred noći. Začudo, drugi dan je bilo oko podneva. 16.00 Zvali su me sa nepoznatog broja, nazvao me bivši muž, bila sam toliko iznenađena da sam se javila na telefon, vidjela da je to moj muž, dugo smo razgovarali i sve što je rekao je da mu je žao. . jer je sve bilo krivo, rekao je da želi da mu se vratim da me voli još više. Bila sam tako sretna i otišla sam kod njega, kako smo počeli sretno živjeti zajedno i dan danas. Od tada sam obećao da ću podijeliti svoje dobre vijesti s ljubavnim igrama koje rade savršeno bez ikakvih nuspojava. Imam čvrstu namjeru da netko za koga znam da ima problema u vezi može pomoći takvoj osobi upućujući mu jedinu pravu i moćnu provjeru pravopisa koja mi je pomogla riješiti problem u braku. email:drapata4@gmail.com možete mu poslati email ako vam je potrebna pomoć u vašoj vezi možete ga kontaktirati na WhatsApp i Viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Non-Hodgkin limfom- simptomi, uzroci, lečenje

Kancer limfnih čvorova - težak protivnik Dok sam razmišljala koju temu obraditi, trudila sam se da budem nepristrasna i da obrađujem žaruće teme ali sam shvatila da treba podići ljudsku svest o nekim ne tako čestim i spominjanim teškim bolestima baš kao što je Non-Hočkin limfom. Generalno nam je u mentalitetu da smo najpametniji, uvek su doktori ti koji ništa ne znaju i retko ko voli i revnosno posećuje lekare. To je možda i ključni razlog neinformisanosti i neznanja kada je reč o teškim bolestima, izlečivim ali teškim. I onda samo realnost, u jednom trenutku udari šamar od kojeg nas ozbiljno zaboli glava pa shvatimo da ipak smo daleko od najpametnijih i ipak je život taj koji nas gleda sa strane i stavlja na razna iskušenja verovatno baš zbog tog našeg šepurenja „Neće meni ništa da se desi“, „Neće grom u koprive“ i   sličnih izjava koje govorimo na svakodnevnom nivou. U ovom tekstu neću imati sagovornika, ovaj tekst je mesto gde ćete biti izbombardovani izuzetno bi

DA LI JE BATINA IZ RAJA IZAŠLA?

Kako će novi zakon o zabrani telesnog kažnjavanja dece uticati na vaspitanje budućih generacija? Ovih dana glavna vest u svim medijima je nova zakonska regulativa kojom se onemogućavaju roditelji da telesno kazne sopstvenu decu. Naime, ukoliko se izglasa ovaj predlog zakona, potpuno se zabranjuje roditeljima da udare dete. Roditelji koji prekrše zakon neće ići u zatvor, ali će morati u savetovalište. I sada, dok se većina roditelja i dalje vodi onom čuvenom "batina je iz raja izašla", psiholozi tvrde da primena sile na decu nikako ne deluje pozitivno, naprotiv. Iako nisam roditelj, uvek se obradujem kada vidim kulturno i vaspitano dete, jer, nažalost stiče se opšti utisak da se sa decom mnogo manje radi nego pre 10,20 godina. Roditelji su celog dana na poslu, neretko rade i po dva posla kako bi prehranili porodicu, pa prosto fizički ne postižu da se posvete deci.Neko će reći da to ne može biti izgovor za nekulturu i neljubaznost koja je uočljiva kod mališana,